5 June 2017

BLACK WIDOW.

Dress: HERE    o   Earrings HERE  o  Sandals HERE  o   Clutch: HERE   o   Shades: D&G    o    New hair: HERE   o   Nails: HERE



Sukienka: TUTAJ    o   Kolczyki: TUTAJ  o  Sandały: TUTAJ  o   Torebka: TUTAJ   o   Okulary: D&G    o    Nowa fryzura: TUTAJ   o   Pazury: TUTAJ



Kochani, jeśli ktoś jeszcze nie widział zapraszam do oglądania wiosennego wydania Magazynu Modny Śląsk, w którym jestem redaktorem działu mody i fotoprodukcji, jestem także autorką, zarówno pod względem stylizacji jak i fotografii, męskiej okładki oraz edytorialu mody męskiej - KLIKNIJ TUTAJ!
___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

8 comments:

  1. Fantastyczne zdjęcia. Z wielką przyjemnością je oglądałam :)

    ReplyDelete
  2. wow jestem zachwycona;) wyglądasz cudownie;)

    ReplyDelete
  3. bardzo ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  4. Pięknie wyglądasz, sukienka jest genialna:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    ReplyDelete
  5. lovely Lady :)
    Jewelry and Accessories Designer | http://www.voguecrafts.com/

    ReplyDelete